darüber dass ich eine gute Schnäppchenjägerin bin :]
was hast du dir denn geschnäppchent? ich will auch schnäppchen D:
hi Kayx *froy!* voll nen cooolen alten Biedermeierstuhl, nen passenden Rahmen zu einem Bild, sowie “Elektroschrott” wie ein 10 Meter langes VGA Kabel und ein kleines Soundsystem für meinen Plattenspieler. tadaa :]
Ps.: mit den Schnäppchen ist es so, dass man zur richtigen Zeit, am richtigen Ort dass passende Ding braucht und findet ;>
Edit: also einfach Geduld haben.
Brauch auch n neuen verataerker sowie n soundsystem fuer mein plattenspieler :(
N Freund hat mirn Laden empfohlen wo ern tuner, verstaerker und boxen fuer 80 Geld bekommen hat, das muss ich mir bei Zeiten mal anschaun
Brauch auch n neuen verataerker sowie n soundsystem fuer mein plattenspieler :(
N Freund hat mirn Laden empfohlen wo ern tuner, verstaerker und boxen fuer 80 Geld bekommen hat, das muss ich mir bei Zeiten mal anschaun
hey Wamp. ist deine Wampe immer noch in (Datenschutz)? wor east vor kurzem duat. hostas hoffentli guad? oiso i hob ma am flohmoakt am ___moakt, der wo immer jedn somstog stottfind t, a poar plotn gfundn. vielleicht host duat jo a dei glik? wünsch da wenig göd zum ausgebn. pfiat got.
Jo freili bin i no in wean!
Hab letztens aufm flohmarkt a 3 plottn fia zwa euro kaft, amoi de strassenjungs(deutschpunkvetranene/vorband vo the clash), amoi flatsch(deutsche spassrocker) und amoi a poa K. U. K. Regimentsmärsche.
Jo waunst amoi wieder in da hauptstodt bist daun möldst di afoch, noch da hackn losst si do sia wos eirichtn
@Wamp: danke, jo des gfreid mi. keant guad sei dass i boid amoi wida duat bin weil a zwoa freind vo mia do woascheinlich hinziagn. Edit@Plotn: Bei mia woans die ersten Musicalerinnerungen wie CATS und DasPhantomDerOper und doan ano den Otto und die EAV mit Göd oder Lebn.